شاززز

شما در حال مشاهده بلاگ قدیمی شاززز هستین! سایت جدید به آدرس shaazzz.ir در دسترسه.
شاززز

اینجا وبسایت آزاد المپیاد کامپیوتره! ;)
واسه ی همه ی سطوح از تازه کارها تا طلای جهانی!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آزمون تستی شاززز

دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۴ ب.ظ
درود بر همه :)

امسال مثل پیارسال شاززز قصد داره یک آزمون شبه مرحله 1  برگزار کنه. این آزمون قراره در تاریخ ۳ بهمن (اولین پنج شنبه بهمن) و به دو صورت حضوری (داخل مدرسه خودتون یا سمپاد شهرتون) و غیر حضوری (آنلاین)برگزار بشه. ما نهایت تلاشمون رو می کنیم که به مدارس مختلف خبر رسانی کنیم و سطح آزمون رو به سطح امتحان مرحله یک نزدیک تر کنیم.طراحای سوالات هم طلاهای امسال هستند.

روش شرکت حضوری در این آزمون :

به دلیل بسته بودن دست ما در ارتباط با مدارس (مثلپیارسال) خبر رسانی از طریق خود شماست. هر کسی که این پست رو میبینه به مدرسه شون بگه که به این ایمیل اعلام آمادگی کنن ( sh44zzz@gmail.com ).

روش شرکت در آزمون آنلاین :

اطلاعات دقیق تر در مورد آزمون آنلاین رو همون موقع اعلام می کنیم. فقط وقتی از این روش استفاده کنید که مدرسه حاضر به همکاری برای برگزاری آزمون نشده.

نکاتی در مورد خود آزمون : آزمون سعی میشه که کاملاً شبیه مرحله یک برگزار بشه (با همون درجه سختی). یعنی یک آزمون تستی ۵ گزینه ای با نمره منفی. تعداد سوال ها و طول آزمون رو بعداً دقیق اعلام می کنیم.آزمون برای هر سه پایه پیشنهاد میشه.

  • ۹۲/۰۹/۲۵
  • شااززز منگولیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی