شاززز

شما در حال مشاهده بلاگ قدیمی شاززز هستین! سایت جدید به آدرس shaazzz.ir در دسترسه.
شاززز

اینجا وبسایت آزاد المپیاد کامپیوتره! ;)
واسه ی همه ی سطوح از تازه کارها تا طلای جهانی!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آزمون عملی اول شاززز

چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸ ق.ظ

سلام.


دیدیم که این چند روز بیشتر مدرسه ها تعطیله و بچه ها درخواست کانتست داشتن همین شد تصمیم گرفتیم کانتست عملی اول رو برگزار کنیم.


این هم یه سری نکات درباره کانتست:


۱- کانتست ۵ سوال داره و طول کانتست هم ۵ ساعت می باشد

۲- کانتست طوری طراحی شده که از همه ی سطوح بتونن توش شرکت کنند.

۳- کانتست را می توانید در هر بازه ۵ ساعته از ساعت ۱۸ پنجشنبه ۳۰ آذر تا ساعت ۲۲ دوشنبه ۴ دی بدهید.

۴- برای ثبت نام به اینجا بروید.

۵- لطفا قصد تقلب و غیره (مانند دو بار کانتست دادن و ...) هم نداشه باشید چون هیچ جایزه ای برای مسابقه تدارک دیده نشده :))

۶- سطح کانتست های بعدی به عملکرد شما در این کانتست دارد پس تمام تلاشتان را بکنید.

۷- نتایج بعد از اتمام کانتست در همین جا قرار می گیرد.


آپدیت ۱ : اگر در وارد شدن به سامانه ثبت نام به مشکل خوردید از وی پی ان استفاده کنید اگر باز هم حل نشد به ایمیل شاززز  اطلاع دهید.

آپدیت ۲ : به علت وقوع زلزله و احتمال وقوع پس لرزه شدیدتر شروع کانتست ۱۰ ساعت به تعویق افتاد.

آپدیت ۳ :‌مشکلات ورود به سامانه به طور کامل رفع شد و زمان کانتست هم دو روز تمدید شد.

آپدیت ۴ :‌ نتایج

آپدیت ۵ :‌ کسانی که نتوانستتد کانتست را بدهند یا می خواهند سوالات را حل کنند می توانند به گروه شاززز در کدفورسز مراجعه کنید.

  • ۹۶/۰۹/۲۹
  • علی شفیعی

نظرات  (۲۱)

My brother recommended I might like this web site. He was entirely right.
This post actually made my day. You cann't imagine simply how much time
I had spent for this information! Thanks!
پاسخ و راه حل قرار نمیدید؟
من یکم به کدفورسز ناآشنام. فرق دو نوع جوین به داخل گروه چیه؟
پاسخ:
بهتر است که participant را انتخاب کنید.
اما فرق خاصی ندارند.
سلام
لطفاً برای افرادی که نتونستند در مهلت آزمون شرکت کنند، امکان شرکت آزمایشی رو قرار بدید یا حداقل سوالات رو منتشر کنید.
پاسخ:
اندکی صبر !
اگر میشه جواب هاش یا حداقل راهنمایی های سوال ها رو بذارید
  • مهرداد صابری
  • @M_H_H_7 بله صورت سوال مشکل داشت.
    تست ها ولی مشکلی نداشتن.
    تو سوال 4 گفته بودین که اول یه عدد ان میدین تو خط بعدی ان منهای یک عدد ولی توی تست دومتون داده بودین 9 و در خط بعدی 9 عدد داده بودین!!
    سلام
    آقا لطفا تو بخش ورود, فراموشی رمز عبور رو بزارید
    بدبخت شدم تا رمزمو پیدا کردم:(
    پاسخ:
    در انتخاب رمز عبور دقت کنید !
    سلام
    بعد کانتست بخوایم جوابمون رو بفرستیم باید چی کار کنیم؟

    پاسخ:
    بعد از اتمام کانتست اطلاع رسانی می شود.
    سلام!
    ممنون از کانتستتون
    فقط یک نکته، سوال 3 تست سمپل 2 غلط بود.
    من تا ته کانتست فک کردم دارم اشتباه میکنم بعد کانتست دیدم بقیه هم این مشکلو داشتن!
    پاسخ:
    اصلاح شد!
    سلام ! امکانش هست که ساعت 22 شنبه شروع کنیم به آزمون دادن یا اتمام آزمون باید تا ساعت 22 شنبه باشه ؟ 
    پاسخ:
    تا ساعت ۲۲ زمان برای ارسال کردن پاسخ هایتان دارید.
    سلام وقت بخیر من نمیتونم وارد صفحه ثبت نام بشم چی کار کنم؟

    سلام
    برای من باز نمیشه با چند تا مرورگر هم امتحان کردم وی پی ان هم ندارم
    چجوری ثبت نام کنم؟
    پاسخ:
    با ایمیل شاززز تماس یگیرید.
    لینک ثبت نام برای من هم باز نمیشه!
    پاسخ:
    با ایمیل شاززز تماس یگیرید.
    سلام
    من امسال دهمی هستم میخوام المیپاد شکرت کنم (میدونم که امسال قطعا رتبه خاصی نخواهم داشت)
    فقط سردرگم شدم. یکم با برنامه نویسی (در حد ++C) آشنایی دارم ولی الان با منابع ازمون اول و دوم به مشکل برخوردم.
    یک راهنمایی کوچیک بکنید خوشحال میشم :)
    @First

    حرفی داری?
    خیلی خوب میشه اگر فاصله بین پست گذاشتن هاتون رو کمتر کنین!!
    bra man va dostanam niz baz nemishe
    پاسخ:
    از وی پی ان استفاده کردید ؟
    link e sabt e nam baz nmishe ha
    پاسخ:
    لینک برای بقیه باز می شود احتمالا مشکل از شماست سعی کنید مرورگر خود را عوض کنید یا از وی پی ان استفاده کنید.
    چه عجب بعد سه ماه ...
    Ki bood migoft man hamishee avvalam ?

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی