شاززز

شما در حال مشاهده بلاگ قدیمی شاززز هستین! سایت جدید به آدرس shaazzz.ir در دسترسه.
شاززز

اینجا وبسایت آزاد المپیاد کامپیوتره! ;)
واسه ی همه ی سطوح از تازه کارها تا طلای جهانی!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

از مرحله یک شاز تا مرحله یک اصلی

شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۱۹ ب.ظ

سلام دوستان. 

خب ازمون مرحله یک ما هم بالاخره تموم شد (البته هنوز می تونید تو ازمون شرکت کنید ولی دیگه توی رنکینگ حساب نمیشه). انتقادات شما عزیزان مورد بررسی قرار گرفت و خیلیاشون درست بودن. متاسفانه ازمون ما علی رغم زمان زیادی که روش گذاشتیم مشکلات زیادی داشتش. بذاریدش رو حساب کم تجربگیمون :)

از جمله این مشکلات میشه به این موارد اشاره کرد دو تا سوال ۶ و ۲۲ جوابشون توی گزینه ها نبودش و به خاطر همین از ازمون حذف شدند. همچنین به گفته برخی عزیزان صورت سوالات ابهامات زیادی داشتن و واضح نبودن. بابت همه مشکلات به وجود امده از شما دوستان معذرت می خواهیم و تلاش می کنیم تا در اینده دیگر از این مشکلات پیش نیاد. :)

در مورد سطح آزمون هم باید بگم همون جوری که از نمرات ۲۰ نفر اول آزمون معلومه واقعا ازمون راحتی نبودش و فراتر از سطح مرحله یک طراحی شده بود. این امر کاملا عامدانه بود و ما می خواستیم شما دوستان با ایده های مختلف و سخت دست و پنجه نرم کنید. حقیقت امر اینه که مرحله یک قطعا این قدر سخت نیست و پر از ایده های تکراریه پس هر چه قدرم که این ازمونو خراب کردید امیدتون را از دست ندید و بدونید هیچ اتفاق خاصی نیفتاده. در ضمن حل کردن سوالای ازمونمون تا مرحله یک را به شدت توصیه می کنم چون پر از ایده های مختلفه. این هم از صورت سوالات و کلید آزمون. از گذاشتن پاسخنامه تشریحی اجتناب می کنیم چون دوست داریم که خودتون سوالا را حل کنید و راه حل هاتونو با هم به اشتراک بذارید و راجع بهشون بحث و گفت و گو کنید. اگر ما راه حل هامونو بذاریم صرفا به راه حل ما بسنده می کنید و بی خیال راه حل ها و ایده های جدیدتر می شید.


حالا در هر صورت هر چی که بودش تموم شد و گذشت. امیدوارم استفاده لازم را ازش برده باشید :)


بچه ها در این واپسین روزهای مونده به مرحله یک بهترین کار برای امادگی, دادن مرحله یک های دوره های گذشته و حل کردن سوالاتشونه. ما هم می خواهیم این کار را برای شما اسون تر کنیم. به زودی پستی در این رابطه خواهیم گذاشت و طرحمون رو به طور کامل توضیح خواهیم داد.


از همکاری شما دوستان در ازمون اخیر هم بسیار سپاسگزارم. امیدوارم روز به روز مشارکتتون بیشتر بشه و بتونیم یه جامعه کوچک و فعال المپیاد کامپیوتری توی شاز راه بندازیم. موفق و پیروز باشید. خداحافظ :)


آپدیت ۱:

لینکا اصلاح شدن. ممنون از اطلاعتون!


آپدیت ۲:

لینکا رو مجددا اصلاح کردیم. دیگه واقعا درست شدن :)


امیرمحمد ایمانی

  • ۹۷/۱۰/۲۲
  • طلاهای دوره ۲۸

نظرات  (۴۰)

OK
میکائیل بس کن !
پاسخ:
به خدا اینا من نبودم:))
  • من میکاییلم
  • دروغ گفتم هر ۷ تا خودمم
  • من میکاییلم
  • لطفا با اسم و رسم من بازی نکن 
    من طلاااا دارم احمق طلاااااا 
    تو تو خوابتم نمیبینیش جوجه
  • من میکاییلم
  • فاصله زمانی نیم ساعت
    ببین اون ۳ تا تویی 
    این ۴ تا منم 
    من میکاییلم 
    پس تو کی ای ؟
    وقتی یه کاری میکنی و بقیه مسخره اسکیو در میارن...
  • میکائیل قربانی
  • لعنتیا سوال گربه هه کجاش خلاقیت نداشت. خلاقیت اصن با این سوال گربه هه تعریف میشه:(
    Man faghat manam
    Shoma mitonin nahayatan yeki o mikaeel bashin
  • ک.ت.ک.ن.ب.ا.ح.م.ا.ت
  • حداقل یه تفسر برای صورت سوالا بزارین سوالاتونو بفهمیم، بعد روشون فکرم میکنیم :/
    پاسخ:
    خیلی زیبا بود :)
    اگر نکته مبهمی توی سوالی بود می تونید تو این جا جوین شید و ابهاماتتون را بپرسید.
    in linketono dorost konid
    سلاااام. کو لینکااااا اصلاحی توشون دیده نمیشه!
    کلید میخوام کلییید! :)
  • سیده بهار قاسمی
  • چرا لینک نفرات برتر خرابه؟
    لطفا رسیدگی کنید....
  • خسته شدم
  • خدافظ
    کد امنیتی پیام قبل
    53816
    کد امنیتی پیام قبل 54829
  • کد امنیتی پیام قبل
  • 83739 کد امنیتی پیام قبل بود
  • کذ امنیتی پیام قلبی
  • چه جالب بچه ها 
    کد امنیتی پیام قبلی 333323 بود 
    خیلی عجیبه
  • محمد صادق گوژ پسند 21 مشهد
  • همون اسمم 
  • سلام اصل
  • سلام اصل
    سلام
    دوستان من خیلی عذاب وجدان دارم 
    برای همین این پیام های دیوانه وار رو فرستادم و الان واقعا نمیدونم چیکار کنم 
    خداوند همه خطاکاران را ببخشد
    آیا نمیدانید که نباید دیگران را قضاوت کنید ؟
    پایینی من بودم 
    2 تا پایینی هم من بودم 
    کاملا از زمان اومدن پیام ضایعست 
    حالا به نظرتون من میدونستم که شما از رو زمان میفهمید که این 2 تا منم و از عمد این پیامارو پشت هم فرستادم 
    یا اینکه میدونستم که میدونید و جریان های دیگری پشت راه است ؟
    یا اینک میدونستم که میفهمید که من هدفم اینه 
    یا .......
    خلاطه افلا تعقلون ؟
  • دروغ نگو زباله من میکاییلم !
  • ای پایینیه دروغوگویه 
    خیلی سوالام خوب بود 
    کسی هم حق اعتراض نداره 
    ناراحتی آزمون نده 
    مجبورت نکردیم که 
  • من میکاییلم
  • دوستان بنده 2 تا سوال چرت طرح کردم و برای اینکه از عذاب وجدانم کم شه با اسم های 
    یکی 
    mikaeel fan
    میکاییل 
    یکم چرت و پرت نوشتم تا از عذاب وجدانم کم شه 
    ولی حالا که فکر میکنم میبینم بیشتر شده عذاب وجدانم 
    آخه سوال به اون مسخره ای ؟ 
    اون سوال گربه که دور فرد داشت مال من بود ( کلا هیچ خلاقیتی توش نبود و قبول دارم خودم )
    خودم که نمیتونم خودمو ببخشم 
    ولی شما منو ببخشید
    سلام
    لینک ۲۰ نفر اول ، یه صفحه سیاه میاره.
    Eshghi be mola
    مرسی فنم:))
    Farda saat 3 nezamabad

    ولی یادت باشه خودت خواستی
    باشه
    میکاییل فن
    دفعه بعد شاخ بازی در بیاری میزنم به سیم آخر و اون چیزایی که نباید بگم رو میگم
    خلاصه حواستو جمع کن...
    سلام 
    لینک ٢٠ نفر برتر بعد از اینکه ایمیل رو میزنیم یک صفحه سیاه میاد
    Hey yeki
    Nabinam be mikaeel chiz begia
    Nabinamet invara
    ممنون از آزمون خوبی که گذاشتید و صد البته عالی بود امل این که میگید کلی ایده جدید بابت این آزمون نسیب ما میشه این در صورتی خواهد بود که رفع اشکال بشه.
    اصلا قرار داده شده؟

    آزمونی که میکاییل تو طراحاش باشه همینطوری میشه...
    آقا این لینکی که برا نفرات برتر گذاشتین رو من زدم روش رمز ایمیلمم زدم ولی بعد یه صفحه سیاهی اومد
    هکمون نکنن:/
    پاسخ:
    حالا چراا من:))
    چرا نمرات 20 نفر اول برای من نمیاد؟
  • میکائیل قربانی
  • ۳۰۰ ۴۰۰ تا فک کنم که ۲۰۰ تاشون تقریبا ازمون دادن!
    سلام ممنون از آزمونتون
    چند نفر شرکت کرده بودن ؟
    کارتون عالیه
    دست تون درد نکنه که رایگان ازمون میذارید 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی